tisdag 23 december 2008

Glöm inte de bort glömda!

I går när jag gick hem i från min lokala Willys så passerade jag Frälsningsarméns lokaler här hemma. Det var en jätte kö med folk som var på väg in i kyrkan. När jag passerade kön såg jag att människorna i kön var a-lagare,knarkare,ensamma pensionärer,hemlösa.

Jag kände mig så glad när jag fick se detta! Det är ju detta som är sann kristendom! Frälsningsarmén bjöd dessa samhällets utstötta på en stunds julefrid och kärlek från Gud. Detta är stort för mig jag måste säga tack Gud för frälsningsarmén. De gör ett arbete som många av oss andra inte ens vill tag i!

De kanske inte är de enda som gör så här,men skänk gärna pengar till Frälsningsarméns arbete med dessa människor så har du gjort en god kristen gärning!
Gud välsignelse
http://www.fralsningsarmen.se/dl2/p3/admin.nsf/wwwPublished/fralsningsarmen_verksamhet_insamling

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tack för Frälsis!
Ha ett gott nytt år käre vän.

Björn